tjeenna

när jag läser på någon blogg ; jag har suttit hemma hela dagen.
jag får panik, okej visst skönt att vara hemma men inte
en hel dag, jag klarar inte av det. bara om man sover typ
känns äckligt att inte vara ute, känns som man håller på att dö!

iallafall jag har veckan som alla tjejer fruktar, men min kommer
hela tiden. ajdå inte nice, monika på måndag !
igår när jag och olof stod utanför station så blev jag typ
hela depp och börja nästan gråta samtidigt som jag sa
att alla hatar mig, hon tyckte jag var störd dx

nå men tänk dom som inte har fina vänner, vad gör dom ?
mina vänner är mitt liv, mitt allt typ. klockan är bara 2 och
jag väntar på saradenunderbara, en av mina finfinavänner!
hon skrev just ;
är på hassan nu, boys äter , sen hem och duscha osv
call you later alligator, så nu ska jag nog börja göra nått
så tiden går snabbt så jag kommer bort här hemifrån. blir knäpp
har fan dammsugit och hjält till här. dukitigt.

nu dra ! ps, skolfotona är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0