trött och .. ja trött!

sitter i skolan och gud vad det var segt att stiga upp
när mamma inte fanns hemma i huset för att gnälla
på en, hon är i huvudstaden på jobb och kommer stanna
där ända till onsdag, så jag måste gå till skolan
(jag vet det är inte långt)
men endå.

nu på efter hand efter lördagen mår man fortfarande sådär...
men det var fan värt det, fyfan vad vi hade trevligt tjejer !
jag är skötsam, och det kan nog mitt sällskap för kvällen
hålla med om att jag, (okej för en gångs skull) var !

idag då, jo jag och sara har planer på att köpa jätte mycket godis
så blir nog det, en vanlig tråkig måndag utan planer.
snark * fan jag funderade på att övertala mig själv i morse om
att jag var sjuk men lyckades inte för, andra halvan av mig
övertalade den lata halvan att jag inte var sjuk.

nu låter det bara som jag är sjuk i huvudet så godnatt !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0