godnatt!

blogg.se har lagg i rumpan tog typ 10 min för mig
att komma in på sidan sen 5 min att logga in.
men nu är jag här och sitter i soffan och kollar på
en film, som Benjamin McKenzie ni vet Ryan i oc är
med i, ögon godis enligt mig då :)

iallafall, for ut med sara fredde och dennis, till rajalla.
sen dennis och sen jag jag och sara till station och
started to work, på tal om engelska så slipper vi det
imorgon så det är sovmorgon i morgon igen, me like!
iallafall jobbade och sen så promenixade jag hemåt
med olof av andra sidan luren, genom skogen och fan
det hade vält träd och grejjer, så det har fan blåst!
kom hem tog mig en skål vindruvor och satte mig här.
funderar starkt på att sova snart, vill sova ut nångång.
tänkte att det skulle bli för 2 helger sedan men nej
tänkte sen att det kanske blir förra helgen men nej.
och nu tänker jag att det bli nog nu i helg att sova ut
men jag och min vän sara kommer säkert på nått.

haha sune och roffe, det är 2 puddingar det. eller vad säger vi sara?

Kommentarer
Postat av: sarppan

SÅKLART! =D

2009-10-07 @ 22:55:24
URL: http://saravirtanen.blogg.se/
Postat av: sarppan

jag berättade till fredde nu ;D

2009-10-07 @ 22:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0