sister

i know, blir många inlägg på kvällen men det går inte
att sova. jag är trött men låten ; stop crying you heart out
surrar i mitt huvud så for jag blundar. hatar den grovt!

plus att jag är depp nu. har just insett att min syster som
jag aldrig varit borta från mer än 2 veckor i sträck.
och då höll jag på och avlida och skrev sms till henne 1000
ggr om dagen att hon ska komma hem på en gång !
2 veckor sitter hon på flyget till australien och stannar där
till sommaren iallafall hon kunde stanna där i nån dag och
komma hem igen så man hinner börja sakna henne men fan
fira julafton utan henne och allt. vet låter som värsta inne i
henne och sånt där. men nu har vi äntligen kommit närmare
varandra och så ska hon åka i väg. men det är ju klart hon
måste ju få upptäcka saker och inte sitta hemma med lillasyster
hela tiden. men gud vad det kommer bli tomt !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0