fredag- in one

dagen har varit bra. fan vad den har varit bra. har sepnderat en hel del tid
men mina sötnosar och sprungit runt i affärer. tills våra fötter gick sönder
och vi begav oss mot biltema för korv och fanta lämning på taket.
sen hem mot haparanda där skitiga mjukis byxor och stora huvtröjor är ett
måste, där affärerna tar emot euro och pojkarna inte går runt med tajta
byxor utan arbetsbyxorna är modet. älskar den här staden, men hatar den endå

väl i stan hoppade vi av på station där vi jobbade, men de behövdes inte så vi for
iväg mot la grotta för en kaffe latte och kortspel + prat. efter det for jag och betty
hem till mig för att gå på toa. sen for vi och käkade på max. det var fan king !
sen mot station och så jobbade jag istl för ragge och betty för deras sjutsar gick.
efter det for jag ut och åkte med fisarna. och då menar jag mega fisarna. megamega
sara och dennis. och nu sitter jag hemma och taggar inför morgon dagen, me like !
kommer fan ha skit kul imorgon och det ska inget eller ingen förstöra för mig.

nej nu ska jag loda runt här vid datan och sen gå och sova för imorgon har jag ett
full späckat schema. men som tur är så ska både jag och hanna på party så vi måste
hem tidigare från min mommo. klart jag älskar henne hon är ju mommo, men när
fan ska hon ta och bli normal. nog om det , nu ska vi leva livet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0