i will get happy, it´s my turn

vad kan man säga, sitter och kollar nordnytt. herregud vad fattigt
det ser ut. men iallafall så for vi och hälsa på bettan som var barn
vakt i vouno. och helvette vilken lillasyster hon har.
en 7 årig tjej som springer runt och berättar historier om snoppar
och planerar och sätta kakka och piss blandat med spya i hennes
brors säng. ja det är ju så det kan gå när man är släkt med bettan.

har även fajtat med nästan hela min familj om pengar idag och efter
många om och men. tror jag att jag får pengar. yey !
så tomorrow luleå. städade satus bil idag, damsög och damtorkade
och tjänade en 100. känns bra att tjäna pengar själv. utanförhuset.
haha faktist typ det första riktiga "jobb" jag gjort i hela mitt liv
förutom sorterat ved med mina kusiner när jag var 9. så jag tog det
på alvar och höll på och städa i en timme kanske. duktigt lina !

slänger upp en video på alla våran moviestar. lilli, here you go.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0