if today was my last day, would you hold my hand ?

jag känner att det är dags nu, för det alla väntat på
vad kan det vara ? någon som har nån ide alls ?
nej självklart inte, en ny design. hahaha .

har just avslutat ett avsnitt av wildkids, kan inte undgå att få
flashbacks från tiden då jag satt i fridas soffa med henne och
julia varie fredag kväll för att kolla på wildkids. och varie helg
turvisades vi att sova hos varandra, fast självklart vi frågade
om lov innan. men efter mycket tjat så lyckades vi varie gång.
vilka minnen säger jag bara, vilka tider..

idag så var jag i skolan till två efter det till station, möte med cafe
gruppen klockan 4. efter det kom hanna och anna och hämtade mig
jag for hem, slängde i mig käk for tillbaka till sj. där blev vi "tvingade"
att gå på ett möte med gränsföretagarna. men det var inte farligt, det
var faktist ganska kul. sen började mina vänner kasta tomater på varandra
så vi stängde ner hela stället satte oss i en busskur och sen kom olle och jenni
vi åkte runt ett tag, för att sedan komma hem och hoppa i duschen.
känt ett stort behov av att duscha sen jag fick veta att det kenny spottat ut
natten mot fredag inte var vatten. okej jag har duschat efter det men känner
mig fortfarande ofräsch. tack kenny.

nej nu ska jag väll loda vidare mina vänner. men det kanske blir ett
; kan inte sova inlägg. ingen vet. och ja det kommer bilder. för om en vecka
får jag iallafall tillgång till en mobil med kamera. som ni kanske märkt är jag en
höjdare på att ta sönder elektroniska grejer.


nyår 07-08 tror jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0