jag, en svart kaffe kopp och en blå soffa.

sitter på station nu, har lekt runt med maccen och insett att det är roligt
med videos. roligare än tråkig text, och ni som har mac kan inte se dom
så det är synd för er men då får ni fixa en annan data eller nått hiihi.

sara olof dm och matti sitter inne i gh rummet med släkt lyse och kollar
skräckfilm. kanske joijnar, kanske inte. kanske far hem om ett tag och
pluggar lite och kollar andra avenyn. skönt att sluta redan klockan 12 idag!
känns som man hinner med mer när man inte mögglar inne i en tråkig byggnad
vart fönstrerna är igenspikade och lärarna inte förstår sig på mig.

allvarligt när ska det hända, tänkte ta en ny start. men dom kan inte sluta dömma
mig, eller kanske jag bara är över känslig. men jag tycker jag skrivit bra uppsatser
flera gånger men får g på allt. asså okej g är bra men jag vill öka mina betyg jag vill
bli duktig jag ska bli duktig. vi börjar det med att skita i att kolla film med dom andra
och tar fram mina matteböcker istället för att ägna senare tid åt att läsa lite spanska
och svenska. låter det inte bra ? det tycker jag. imorgon är det luleå, med flickorna
och bettys man fjanton. ska ringa mamma på ett att här och prata om det.

men ha det bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0