kill me, no kill him

sitter i sängen nu. yes sängen i mitt rum för jag blev slängd hit
för exakt 7 minuter sedan av min mamma som tyckte det var så
viktigt att bädda sängen. vill bara jävlas, inte mitt fel att dom hittar
kapsyler och burkar runt på gården och i huset. eller vänta
- det kanske är mitt fel ?

just nu vill jag bara krama om någon eller båda min bästa vänner
och gråta, vet inte varför jag vill gråta. är väll less på allt kan jag tro
vill fly här ifrån. men min bästa, dom jag älsar högt, som jag vet aldrig
sviker mig, eller missförstår mig. det förstår mig utan att jag behöver
prata. ni borde vara avundsjuka. för dom är bäst.

har intagit mig en frukost, den lilla kladdkak biten som fanns kvar och
grädde. till det lyxar jag till det med ett glas juice. men det var de enda
mamma och dom kom hem med, och om jag inte ville fortsätta äta rostade
mackor utan pålägg som jag gjort sen torsdags så fick jag nöja mig med detta!

men nu ska jag klä på mig, tvätta bort sminket (yes somnade med det på) och bara
må allmänt skit. nej jag ska må bra. jyri hade en lektion för mig igår som jag inte förstod
mycket av men det var typ att man ska skita i allt annat. för det man inte bryr sig om
händer inte en. typ nått sånt ? iallafall nått som fastande i min skalle. nu ska jag leva livet
.. på ett lite lugare sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0