mitt liv som.. brunett

livet är kaos. varför ?
-jag tog mig i kragen och bestämde mig för att färga brunt hår
i hopp om att facebook har rätt med det där
"brunetter har roligare"
men det har dom fan inte, min första kväll som brunett började med
jobb och almänt sliten. sitter nu hemma redan innan 12 och dricka
fanta och käkar madariner (?) vad gjorde jag förra fredagen?
när jag fortfarande var blondin. jo jag var full ös medvetslös och
flamsade runt till party like a rockstar med massa people.

nog tjat om hur tråkigt brunetter har och ska gå vidare och berätta om
min dag lite. eller båda min dag idag, och går dagen .

läs inte det här om ni inte är intresserade över vad jag gjort igår och idag ;
"igår vaknade jag och sara dennis och olle kom och hämtade mig och vi for
mot kemi. efter många om och men och kanske och. så kom vi fram dit.
sen begav vi oss mot sverige igen och jag mot station för att baka en tårta
åt bettan som äntligen fyller 18 år idag. och sen blåste jag ballonger. vid 5 tiden
kom mamma och hanna och hämtade mig och jag var illa tvungen att följa med
och handla. fråga inte varför men pengarna kom iallafall väl till pass för efter ica
kom fåkkel till sj och vi hämtade kenny och vi for till torne och shell osv. sen for
jag hem, skoter kronglade så jag fick hjälp sen for vi äntligen ut mot tirå och sara
stuga där hon väntade glatt med maten halvt på bordet !  vi åt gott hade det trevligt
och bastade. mot natten började jag känna mig små sjuk så jag gick och la mig vid 2
tiden och vaknade idag först klockan 12. så känner mig utvilad. eller inte, nej känner
mig ännu sjuk. usch då. nå satt och kollade barn kanalen till 4 och då for vi mot stan
kom hem, färgade håret. åt lövbiff och gick mot station för jobb..
det var väll det.. "

nu ska jag smsa med sara och planera inför morgon dagen för här ska jag då fan inte sitta
imorgon. eller jo ett tag för min syster har 20 års fest. uschvad dålig jag känner mig
har varit borta ur hennes liv i nästan ett halv år. hon kommer hem och jag åker ut till tirå
på hennes födelsedag. nej vilken dålig syster. - plus att jag snott hennes skor :( förlåt!

nej fan va långt inlägg. ett bevis på att jag har tråkigt. puss

första bild som brunett. sista bild som blondin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0