my bad

jag hade en briljant ide. en ide som jag kommit på. och döpt!
varmakoppen dieten. yes den går ut på att bara äta varma
koppen, lite frukt och grönsaker. men fyfan jag spyr av tanken
på soppa. jag hatar soppa annars så varför gav jag mig in idet ?
min mage låter just nu, som ett tåg böööööh ett trasigt tåg kanske.
dagen har varit sämst känner jag, imorgon ska det bli bättring

men nu av bryter jag min diet och den rekomenderas inte så det blir
ingen karriär nu genom att skriva en bok om recept på bara varma
koppen. nej det funkade inte, jag erkäner de var en stor fejl.
men vem vet i natt när jag ligger i sängen och ska sova, så kommer
jag på en lysnade ide till. det får vi kika på imorgon, vi syns då!


vi hör inte ihop kompis, så är det bara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0