no sunshine when you are gone

tjenis och godmorgon. houmenta my friends.
sitter här i soffan nu och funderar på vad jag ska göra
av dagen, känner mig. konstig. arg, dålig haha usch fyfan
igårkvällen. tråkig tyckte jag, sådär seg. otroligt sliten osv..
inget röj inget hände, bara tråkigt. idag ska jag nog städa
om det inte blir en till. vilket kan hända. beror på..
väcktes av mamma som ringde och frågade hur många killar
som sov över hos mig i natt. ingen , nobody inte enns min
trogna man olof stannade här. nej hon försvann till sin hem by.

men nu ska jag dricka vatten och se om jag hittar nån mat för idag
kommer inte sara förbi med en billys för hon kör skoter.
för vissa tar ju aldrig krafterna slut.
-stakars mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0