oh, bruttan kan snacka !

vafan håller jag på med, här sitter jag och läser runt på bloggar
och snokar på facebook när jag inerstinne vet att jag borde sitta
djupt koncentrerad på allt vad glosor heter. men det är lina i ett
nötskal. sorligt men sant, inte bra nejnej. iallafall så har jag faktist
redan nu hela helgen inplanerad.
på fredag drar jag till luleå med betty sara och anton över dan sen
mot kvällen är det actionkväll så då är det jobb, efter det vet jag
inte vad som händer. slutar redan 9 så nått häftigt hoppas jag på.
lördag, åker till mommo. men som tur var så har hanna och jag haxat
så vi kommer hem tidigare alltså redan på lördag, så vi kommer åka
upp med hanna pruttbil. söt som satan! och sen på kvällen är det pardey!

ska inte ha allt hela planerat för vet inte om nån spricker men känns härligt
att ha nått att göra. hatar att sitta, sitta och inte göra nått. nej fan det är
ju typ exakt vad jag gjort dom här minuterna. dags att hämta juice tetran
och öppna engelska böckerna. FAN glömde fråga sara om lift till skolan .
min mamma som blivit glad på mig igen måste upp om 4 timmar.
stakarn. men åter igen efterlyser jag min syster, hon får fan börja skiva
lappar. nej nu svammlar jag bara på. som sagt dags för juice och böcker !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0