samtidigt som jag suger på en karamell.

Vad är det för märke på skorna du har på dig?just nu.. reebok
Vad var det senaste som fick dig att skratta:antingen sara olof eller betty
Vad gjorde du klockan 2 i natt?låg i sängen och snurrade
Vem skickade det senaste sms:et till dig? låste du ? - av hanna
Var ligger ditt närmaste Seven Eleven?istan
Till vem sa du "jag älskar dig" till senast?
sarppan ithink
Vilken pälsbeklädd sak rörde du senast?
hunten där hemma
Vilken ålder har varit bäst hittills?
ingen aning. känner att den bästa tiden väntar
Din värsta fiende?
vill jag inte dela med mig om
Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu?
schema
Vad var det senaste du sa till någon?
hejdå ! - till betty
Vilken färg har din jacka:
grå typ
Vem var senast arg på dig?
mamma, och jag tror hon fortfarande är det
Vilken sida sover du på?
alla sidor.
Vad blir ditt namn baklänges:
anil
Hur tar du dig till jobbet?
tar mig till skolan med bil eller går
Vad gör du när det regnar:
olika
Vad har du för startsida på internet: 
firefox sidan
Vem ringde du senast: 
hanna
Godaste drickan till frukost?
juice
Första sporten du gick på: 
barngympa !
Vilken tv-serie är bäst: 
hoho ingen aning.
Vad är du mest rädd för i hela världen:
ingen aning
Vad har du för färg på ditt påslakan: 
röda
Vad ska du döpa dina barn till:
nått häftigt
Kan du ditt mobilnr utantill:
yes !
Senaste lästa bok:
3dje twiligt boken
Vem kramade du senast:
haha ingen aning.
Vad åt du senast? 
en godis
Vilka språk talar din mamma?
Finska, Svenska, Engelska lite spanska,tyska,franska och såklart samiska!
Vilka länder har du bott i?
samma ställe hela livet. sverige
Hur bra är din syn?
den är king
Vad skulle du säga om jag sa att jag var kär i din bror?     
vilken bror ?
Var är dina syskon just nu? 
min syster är nog hemma nu
Senaste piercingen?
naveln.


nu är det inte länge kvar !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0