smile like never before

valborg närmar sig och vi har stött på trubbel i paradiset. men det
löser vi nog, det brukar ju fixa sig. annars då jo jag ska till tallin.
efter många om och men så gick mamma med på att låta mig åka
ändå. och nu sitter jag och kollar på en mobil, hon har lovat mig och
känner mig som ett barn på julafton typ. älskar att klicka runt bland
mobiler och bara pecka. hihi, funderar på en lg. men kan jag ha en fin
mobil ? men om jag tar en med bra kamera, blire allt bra ska ni se

håller just nu på med en engelska, och förstår inte varför jag la den undan
men det ska jag ta tag i igen och sen ska jag gå och sova , puss på er !


Kommentarer
Postat av: moa

haha ja, lär säkert bli några nya på valborg;)

2010-04-29 @ 11:36:26
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0