summer of 69

torsdag och klockan är tio i 9 på morgonen och jag sitter
i fiket med sara och olof. egentligen skulle jag behöva en
kopp kaffe men får motstå från det för pengar behöver jag
till annat. nå känns lite skit faktist att vi kom till skolan redan
8. men kom på att vi börjar först klockan tio över 9. men äh
en timme hit och dit.

idag är dagen fullspeckad med lektioner känner jag, men det är
smällar man får ta när man heter lina och väljer sp. känner att
vi blivit bortskämda nu dom här senaste veckorna.

nu ska jag fortsätta loda runt här och ibland klicka in mig på google
för att google på kulturen förr och nu. men nej det tog jag paus från.


sommarsommarsommar .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0