vilket röj..

i like the way you move.
för en vecka sedan hade jag kvällen inplanerad och
hade haft en jätte trevlig kväll kvällen innan men iofs
-förra veckan var jag fortfarande blond.

dagen har varit bra på sitt sätt, varit hos bettan och fikat
smörgåstårta och kakor. drukit kaffe och umgåts.
ikväll så kommer hanna dra hit hela hennes umgänge så vi
får se hur den cirkusen slutar. blir intressant, vad ska jag göra?
det återstår att se. kanske dör eller nått.
nej olof har planer att leka superhjälte och rädda mig
så tror inte det blir en lördag med mig, mitt bruna hår och harpan.

nej nu ska jag änn en gång fråga hanna om locktången är ledig sen
fixa håret. och efter det får vi se vart världen för mig. 25 minuter
kvar sen är huset på g att bli fullt. och då får jag mat. kingigt eller ?




Kommentarer
Postat av: malin

du passar braa i mörkt!:D

2010-04-12 @ 16:49:52
URL: http://majok.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0