you make me se again

sitter nu i soffan och knaprar på paprika bitar. yes jag har försovit mig
men det är lungt bara från en lektion så får ringa mamma och låta mer
stressad änn vad jag är för att få sjuts. eller kanske ska jag gå det är sol
ute men har inte kollat tempen ännu. kanske flera minus, nobody knows !

idag är det tisdag och jag har börjat .. kan inte säga mitt nya liv för det
ger otur. på en diet, varma koppen dieten. det går ut på att jag får äta sallad
frukter och såklart varma koppen. och endast dricka kranvatten. men det
fixar jag tror jag. det ska bli kul och frejsta.

nä nu har jag bara 2 paprika bitar kvar så nu måste jag börja göra mig i ordning.
puss


SOMMAREN 06. OH YEAH VILKEN STEKARE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0