äckligt

ligger här på samma ställe som jag legat i ca 2 dagar nu. nej är det mer?
äh vem fan bryr sig, jag ligger iallafall här i soffan och klor på reklam.
gått igenom bloggar tusen gånger och låtsas intressera mig om andras liv
fast jag egentligen är extremt ointresserad om vad gaybloggen, blondinbella
kenza, kissie, dessie paow eller någon av dom där ätit till lunch och vad dom
har på sig. för jag har inte ätit nått för min hals är svullen så kan inte ens dricka
nått. jag har på mig slitna kläder och jag stinker!

men det är bra att vara sjuk, man får tid att tänka över det som är viktigt, inse
vad man håller på med och lägger ner det man gör fel och garvar åt puckon.
okej jag garvar inom mig , kan inte skratta högt för.. det gör ont då!

fan ta mig härifrån, ring mig någon jag hoppar ut genom fönstret som en kinokid
och hoppar in i en bil för att bege mig hemifrån för några minuter. för jag avlider
här på riktigt. men ring och förvarna för jag vill helst hinna med en dusch.. okej
en raggar dusch räcker. usch vad äcklig jag är!

försökte ta en bild och visa er hur jag såg ut men is inte skrämma er.. hähä

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0