at biggan

vaknat och slutat tänka, tagit mig till biggans cafe och njuter av
dagen som är, även fast vädret är kast och jag är trött så kan jag
inte låta bli att le, glömm det jag skev igår utan nu är jag på bra humör
kanske inte vanliga lina än men jag är ändå den glada som jag försökt vara

dricker mitt vatten och ikväll har vi inga planer, varför har vi aldrig nått planerat
jo men på fredag kanske det blir lite pardey, eller käka kräftor och sånt där.
fint säger jag bara. men det får vi se. jag känner mig hög, svävar jag på moln
eller är jag på ett hustak påväg att hoppa det spelar ingen roll jag ler iallafall!

jag älskar mina vänner.

Kommentarer
Postat av: Anonym

bitchhhhhhhhhh ;D

2010-08-10 @ 19:35:34
Postat av: moa

o vi älskar dig:)

2010-08-11 @ 00:20:59
URL: http://mmmoaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0