bad hair day ?

gjorde ett inlägg imorse men det försvann ut i cyberrymden lika snabbt
som jag kan säga 6 laxar i en lax ask. vilket är otroligt snabbt faktist.
men iallafall dagen då städade och donade här hemma tills jag fick nog då
kom sara och jag trök en färgburk i handen och hon började måla mitt hår
det stod askblond det blev gråbrun. jag blev ledsen men for ut ändå,
liftade med saras racer hem till kenny där han och hanna låg och sov typ
så det var bara att få upp skit ungarna. for till biggan men hann bara dit så
begav jag mig mot ica för ny hårfärg. ultra blond stod denna gång på förpackningen!
inhandlade även ett par skor, gnällde till mig skjuts av fader och begav mig till
biggan, satt där ett tag och for sedan med sara och dennis till bettan på sekis
för ett besök där färgburken återigen dykte upp. denna gång ljusare men behöver
dock rättas till på några ställen men det blev faktiskt bra av båda girlsen!

for till stan satt på biggan, drog och kollade på lite vink och nu är jag hemma.
imorgon är det en stressig dag så funderar på att sova. vilkt jag tror är hopplöst
men värt ett försök.

hejdå!


ett brunhårigt moment !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0