burr burr

tjabba tjena halå.
drog på en fest, men det sög dolme så är tillbaka redan nu hos johan
spik nykter och mår hur bra som helst. eller så inte asså jag är nykter
men min mage gör ont, men om betty eller sara läser det här så säger
jag att det inte börjat burra i ryggen än. hihi. men nej asså ligger här
och blaha, johan och felix pratar med nå folk på skype som låter som p12
så jag skrattar lite åt det också, nej fan va tråkigt. undrar nu också när jag
ska orka åka hem. tänkte inte vara här så länge men det är kul och har hela
dagen imorgon uppbokad så får bli torsdag eller fredag. men ska hinna va
hemma helgen i allafall, en sista helg innan skolan börjar ska jag spendera
med mina finafina vänner, när jag har varit här nere har jag inset hur mycket
dom betyder för mig. lilla biggan gänget, eller vad man ska kalla det.
sj peolpe, ja whatever men dom är kingkingking, alla.

nej men skriver säkert senare men nu ska jag byta om och kolla film,
se tjok ut och bara rapa up äcklig lukt.
freeeeesssch...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0