den där jävla färgen !!

kom hem för en stund sedan varit på ranten med mina vänner återigen
och tänkte sätta mig ner för att göra uppgifterna i naturkunskap och yes
vad upptäcker jag, självklart jag släpat med mig hem geografi böckerna istället!
varför ska alla lärare ge mig gröna mappar ? grönt är skönt är en myt, grönt suger!
när jag var liten sa jag att grönt var min favorit färg för det var killen jag var kär i
s favorit färg. men nu hatar jag den färgen.

har lyckats samla ihop mig några bilder ifrån idag, men inte många. för jag suger
yes men kameran var med, laddad och med minneskort men det gick ju som de gick
förbättring ska ske, ipromesyou

oj var bara två bilder på kameran så ni får dom

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0