en två tre

vet ni va jag ligger och gör nu, jag ligger och räknar kolhydrater.
fan vad hemsk jag är, helt sjuk i huvudet. och vet ni vad jag ska göra
imorgon, jag ska fortsätta äta min spenat och kolla förpakningarna
innan jag enns tänker på att äta nått sånt. sen ska jag jogga också
och gud vad jag ska jogga, och inte enns tänka på nått gott för jag är
dum i huvudet. jag ska bara tänka på träning och diet.

ursäkta mig folket men vad fan hände med snacket att ställa upp för varandra
att bry som om varandra och peppa varandra till att nå målen som man lagt upp.
vad hände med att skratta med varandra och inte dömma varandra, jag bli less.
nu för tiden tigger man om peppning, man försöker skratta fast man vill gråta
man vill kämpa för det man tror på men det finns ingen att kämpa med.

vill bara ..
nej jag blir arg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0