horoskop

haha såg nu att igår när jag skrev två till inlägg hade dom inte kommit upp
och dom var ganska roliga. men äh skit samma, sitter och tittar på tyra banks
show dom pratar om horoskop och skulle som vanligt in och kolla mitt horoskop
på horoskop.nu och nej ni vill inte veta, jo det vill ni sidan har lagts ner typ ?:o

får leta upp en ny, men det kommer aldrig bli samma sak igen. vad ska jag göra?
nej men seriöst kan inte skriva mer måste ta reda på om den kommer tillbaka nångång!


om ni undrar är jag också jävligt less på tröga jävlar just nu puckoooooo

Kommentarer
Postat av: f

hihi visst äre kul att skriva pucko på sin blogg!! :D ....bara det inte är mig denna gången :O du vet att jag tar åt mig...hihi...kompis? :(

2010-08-26 @ 21:54:49
URL: http://fannyjokiaho.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0