kommer försent nu.. höh

vissa är omogna, vissa är så tröga och ni ska vara äldre ? hahaha
vrid ner ljud nivån , vi har sett er. och hört er

nej men hej på er, sitter i skolan nu och är hungrig inte bra att göra GI när
det är risgrynsgröt i skolan. då blir det några gurkskivor och vatten, känner mig
som pippi långstrumps pappa som lever på vatten och bröd men jag fick inge bröd...
life is hard.

imorgon så kommer lönen då ska jag ut och äta med mina damer, vi ska äta sallad och
bli mätta. egentligen skulle vi göra det idag, men vi är lus panka så vi får dö några timmar
till. ungefär tills imorgon vid 10 tiden då vi får lunch, we can make it happend!

men nu ska jag sluta skuma för jag börjar nu !?!?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0