köp varmkorv lite senap mycket ketshup

lite sämst känner jag mig när jag inte ens klarar av att ladda upp bilder,
eller ja ladda upp kan jag med att ta upp digital kameran och ta bilder är
snäppet svårare visar det sig. men nej imorgon ska den upp och den ska med
överallt, måste bara ladda batterierna och tömma minneskortet på ovärda bilder
hähä hemsk jag känner mig.. nej men har faktist haft en jätte bra kväll i seskarö
skönt när man inte känner sig frisk att bara sätta sig ner och kolla film, vi for alltså
till betty. där var jag sara betty anton dennis och johan och kollade the blind side
faktist skit bra film om jag får säga det själv.

vad mer har hänt, fått höra att min vän som är i västerbotten igen lever. även hört att
min vän från luleå även lever, sen lever jag också. alla lever än så länge så det är bra
tror till och med att min hund lever, även fast han var ganska tyst när jag kom hem..
shit måste springa och kolla det.

btw. det spökar hos dm, så imorgon lever inte han.



ny bilder.. höhööh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0