love the way you lie

godmorgon, ligger i sängen och lyssnar musik och funderar var dagen tar mig
har iallafall planerat att befinna mig klockan 6 på biggan och träffa den bästa
satu i världen som verkligen hjälpt hela gänget mycket.

sen senare kanske det bli party mest troligt blir det så, jag som inte skulle köra..
hähä men vad ska man göra? just nu har jag jävla silikon läppar eller vad det heter
för dom är torra så ni som vet hur dom brukar se ut ska bara veta att nu är dom
värre. nej men ska nog stiga upp snart och dricka lite kaffe och äta lunch eller nått
kanske sugen på en lunch ute idag, får se vad som händer. ska ringa och checka med
folket. skulle inte fel, men måste ju spara pengar. äh vad är spara ?

vad säger ni om jag säger thailand i mars ? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0