pleace don´t trust them

helgalen kväll, verkligen.. eller så inte nej jag har varit på dåligt humör
hela dagen och allt känns upp och ner som en pankaka. vet inte vad jag
ska tro eller veta eller säga eller göra. jag kommer därmed bara vara mig
så löser sig allting nog till slut. iallafall har jag just lämnat i från mig silver
tejp och en sax till peder. det känns illa, eftersom jag aldrig kommer få se
som sakerna igen. tattare!

nej nu ska jag sluta cuta mig här i min ensamhet och kanske slå på tvn.
vem vet det kanske är nått bra ändå.

update- ge mig pizza , och så är jag sugen på ris !
bara några veckor kvar så får jag !!

Kommentarer
Postat av: Anonym

asså voi samari om du kallar mig tattare en gång till så får du aldrig tillbaka din tejp och sax, har dem faktiskt där nere

2010-08-08 @ 04:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0