somebody told me that you had a girlfriend..

mysig dag på hög nivå..
vaknade och mötte sara dennis och dom andra bakom station
for därifrån till leilani där dom spelade så kom dm och bettan
dit och sen satte vi oss på språk så kom massa folk. dom for sedan
och käkade på amanda. men jag höll mig, duktigt lina snart en vecka!
sen for jag hem och ringde kenny, for hem till honom och där var han
och hanna. stressade på honom och for ut, sen senare blev det bio
bröderna karlsson. svensk film , inte min stil precis.  nono..

nå efter det for vi till stranden satt där och lodade oss och sprang runt
bland gungorna som nå små barn. sen shell och sen aspen.
hem och sen gick jag och promenera. kom hem och nu är allt prima!

stör mig bara på tiden ett sms tar att få, men just live whit it. ;)

puss och kklämmmmmm.


Kommentarer
Postat av: kungen

Du glömde mig din jävel

2010-08-02 @ 01:54:26
Postat av: Lina

NAT

så kom dm och bettan ! läs :D

2010-08-02 @ 20:56:43
URL: http://liinukka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0