the thing about

nu är det fan sleep innan jag somnar med datorn i famnen, och då blir det
varmt om magen kan jag lova. kollat paradise hotel och lovar att jag kommer
bli lika fast i den danska som jag gick och blev i den svenska. typiskt mig då!
pratat med min syster lite om livet här och där, lite lustigt att hon bara lämnar
staden några dagar och vi saknar varandra redan. men det bli bra det lovar jag.
hähä snart är det helg, då ska jag vara nykter. fan va skönt men sen när
pengarna kommer nu imorgon eller fredag (?) så ska jag köpa nagalar, sola och
köpa gymkort, även köpa lite kläder och sånt smink och massa saker.
nödvändigheter ni vet. men nu är det sova dags för linukka

“But the thing about Love... It’s still love, even when it’s not perfect. Even when it hurts.”



så vacker är jag idag... hahha stakars er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0