vad är det som händer?

man vet att folk går bakom enns rygg och man vet att man inte ska lite på dom
men enda gör man det, man faller för snacket för dom fina orden som man får
jag har alltid fått höra att jag aldrig litar på någon och stänger ute känslor men
helldre det än att bli sårad. nej fan varför ta risken när jag kan vara lugn ?
men en annan fråga är, varför vara lugn när jag kan ta risker?

blir knäpp på att tänka, ska härmed sluta tänka och bara fantisera om ost istället.
brie ost, det dregglar i munnen. jobbigt läga det här med nyggigt och meso. fck
men iallafall så har jag klarat mig hittils imorgon ska jag nog äta ägg.
var på biggan och chillade hela dagen eller var på stan med betty också lite över
allt och lämnade tillbaka skor, letade boxar, köpte minnessticka, kollade minneskort
ja allt från a-ö men det var trevligt, komma ut lite. tänka på nått annat , asså va
fan är det med mig. kan någon berätta för mig för jag blir fan tokig !


såååååååå där , godnattttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0