what a nice day

sitter hemma och äter vindruvor och känner mig små sjuk igen
men det ska inte hindra mig utan jag ska och kolla film och mysa
hiihihi. men först ska mamma överraska mig med nått gott sa hon.
så söt. pratade med min syster idag, hon klarar sig och jag kan andas ut
och sen när hon intagit sig en bostad kommer jag befinna mig där.

men dagen har varit fin, jätte fin så där fin att man bara kan njuta av den
vi började skolan klockan 9 for till skolan kom lite försent men det löste sig
när jag visade min skills i spanska. höhö "jag kan inte det där" "säg att jag kunde"!
sen drog jag sara och olof och käkade lunch på biggan och det var jätte gott!
sedan tillbaka till skolan och avsluta skoldagen med en engelska lektion som
gick på 20 minuter. sen var jag fri för helgen då gick vi till biggan, satt där ett tag
sen for jag sara betty olof och jenni till köpan och röjde runt lite. blev 2 nya tröjor
och ett par nya leggins. me like !! hähä

nu är jag hemma och min hund är ful


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0