23/12

Ja , orkar inte skriva engentligen för inlägget försvinner alltid
för datorn suckar hela tiden men gör ett försök.

Idag vaknade vi och antte kom hit och hade motorvärmare, sen körde
han oss till mig, jeppe for och tanka sen kom sara ante jenni och kenny
och vi for mot hankko där mackan fanny och fredde var.
satt där i en timme kanske sen drog vi tillbaka till stan, for hem till mig
och käkade gröt. mommo kom och hon diggar jeppe, kulkul.

sen körde pappa oss hit och nu har jag fixat mig och jeppe städar
och springer runt och pekar var jag ska lägga alla saker.
men jag reagerar inte så bra just nu.

julstämningen är på topp hos mig så jag har ställt in mig på att sluta stressa.
jag chillar


så här ser det ut just nu. härligt att nån städar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0