bra början på lovet..

Yes. igår fick jag magsjuka, men nu har jag inte spytt på 12 timmar
så jag känner mig också friskare. ska försöka äta, för min mage är
absolut helt tom. ingeting där inne förutom två panodil och ett p-piller.

idag vill jag till mellandags rean. jag vill, samma sak hände förra året
jag blev sjuk exakt den här tiden och missade hela mellan dags rean
och fick springa dan innan nyårs afton och handla snabbt vad jag skulle
ha på mig på nyårsafton. hemskt att alltid jag ska bli sjuk.

Men jeppe var så jävla gullig igår, han hjälpte mig med allt och tyckte så
synd om mig och sa att han älskade mig tusen gånger. kanske det som gjorde
att jag blev friskare fort. Nu är han och jobbar, så sitter och tittar på tyra show
när tjocka kvinnor hoppar på sina smala män och männen tycker om det.

back to reality

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0