fina fredag, fina vänner.

godkväll, redan lördag imorgon. tiden går snabbt men
nätterna är sega, varför är det så här ?
är jag psykiskt störd eller hade innala helt enkelt rätt när
hon varande mig att det kommer bli svårt att sova ensam.
jag kanske inte borde skrattat åt henne, eller kallat henne för mes.

men äh, jag har mina 5kuddar och dom är mysiga dom också,
idag har jag haft en jätte mysig dag/kväll med mina vänner.
Efter skolan for jag med sara olof och majso till biggan där det
var massa folk, satt där ett bra tag till betty kom på att vi skulle laga
middag, så frågade vi om nån annan var på. majso var ju på så jag
och bettan for till ica med anton och handlade kyckling, nudlar och sås.
vi for hem till jeppe och kollade tv, efter ett tag kom majso och vi började
kocka. det gick ju finfint! vi åt och blev glada, sen kom anton, sara, dennis och mackan.
vi satt där ett tag sen vid 7 tiden begav vi oss mot station där vi har spelat
pingis och med andra ord mesta delen utav kvällen, deltog även i en pepparkaks
äter tävlig. man skulle äta 6 peppar kakor och vissla efter vissa. gjorde det
på 1:10, förlorade. det sög!
sen körde ante och jenni mig hem och nu har jag kollat serier och ska försöka sova,

imorgon lördag, sen söndag, sen måndag, sen tisdag, sen onsdag, sen torsdag osvosv.
så kommer det fortsätta hela livet. kanske borde byta plats på dagarna, blir jag statsminister
så ska jag se till att det händer, då kan ni som läser detta säga att ni visste att det skulle hända.
coolt va ?


ibland blir jag bara så lack att min ansikte blir avlångt.


jag älskar dig jeppe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0