Jul dagen

Hej !

Gårdagen var helt perfekt, så mycket skratt och inga bråk
eller tjaffs, umgicks med familjen och träffade många som
jag inte träffat på länge. min söta underbara fammo tex.

idag har jag latat mig, varit hemma hos jeppe och sen kom
sara och dennis hit. vi planerade att fara på tasty och äta
så for dom en sväng och kom tillbaka men när vi körde förbi
tasty var det stängt. dom körde hit mig och sen for jag och jeppe
med hans pappa och hämtade max mat.

ikväll ska vi festa, som man brukar göra nu efter jul stressen är över
yei !

bilder går inte att ladda upp på den här skit datorn, vi tar det sen !

Kommentarer
Postat av: J U L I A O F S W E D E N ♥

Fin blogg !

Allt bra idag ? ;)

2010-12-25 @ 23:44:08
URL: http://juliaofsweden.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0