livet leker

Godmorgon!

Igår var jag som sagt på köpan med jenni och ante det var
jätte trevligt sen kom jag till jeppe och lagade mat och käkade
sen kom Hanna hit och vi hoppade in i bilen och for till bea och robin
där ida och dan också var. Vi spelade ett spel och så sprang tiden i väg
och vi fick skynda oss till Jeppe. Hanna körde oss som var nice sen
somnade jepz direkt medans jag kollade på nån gammal komedi film
som gick på tv. Somnade väl efter ett tag och vaknade idag vid 6 tiden
igen som sparkade upp jepz så efter ett tag kom antte in och snackade
om att det var 22.3 grader ute och man inte kan jobba och att dom inte
får igång bilen och dom ska komma hit och ha rejv party sen när dom
varit på jobbet och sagt att dom ska hem (?) smarta män..

Nu ska jag äta och sen ska jag på stan. puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0