lördag natt. en rolig kväll

hej !
sitter nu i mitt "flickrum som ser ut som ett pojkrum" som jeppe
brukar kalla det. har proppat i mig lite maxmat och sörplar på min cola.
jag var hungrig, jag åt.

iallafall så kvällen har beståt av underbara människor runt om mig, många kramar
och pussar på kinder, många peppande ord angående livet och sånt där grädje spridande
som jag bara älskar. Jag älskar när folk som är glada lyckas överföra glädje till dom andra!
Om ni förstår, om jag får runt på stan och är jätte glad, jag stannar och snackar med nån
kompis som kanske inte är lika glad men efter några minuter står den där med ett leende
på läpparna. jag älskar sånt. det är underbart! dela med er av eran lycka för fan !!

nå nu förbereder jag mig för min näst sista natt ensam här, halva "natt tiden" har gått
och snart mer än halva. pratat i telefon med älskling sjukt överdrivet många gånger idag
men så är det. saknar honom, men han kommer ju hem snart.

nej nu ska jag sova!
godnatt på er alla söta !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0