lycklig av små saker.

Just nu känns det som jag glädjas över allting,
minsta lilla sak, ni ska bara veta hur lycklig jag blev när
jag fick öppna första luckan i karlendern, eller när pappa
hittade mina täckbyxor, eller när jag och majso vann i med andra ord
eller när emil sa att han ska köpa en bilbana till station. helt sjuk!
jag springer runt och små ler och tycker livet leker och jag längtar
till helgen. för jag ska hitta på nått! Nu har jag pluggat i 4(!)

Nej nu ska jag sova, en sista natt med min älskling sen åker han till
södra sverige och blir borta till måndag. kommer kännas konstigt
nu när man spenderat varje dag i 3 månader med varandra, men det
är nog nyttigt. att vara i från varandra ibland. så i helg ska jag göra nått
häftigt, hoppa bungy jump. nej ska inte ta i så mycket men iallfall sova.



♥min snygga damer.

Kommentarer
Postat av: sarrra

yes i know :)

2010-12-02 @ 10:25:01
URL: http://saravirtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0