medans mitt huvud dunkar

Visste du...

att jag vill ha
- lov och pengar!
att min senaste kyss - var för ett litet tag sedan
att jag inte gillar - Att känna mig osäker på folk
att min bästa vän är - bästavänner är Sara och Betty

att min första riktiga kyss - är något jag inte vill minnas
att jag avskyr när folk snackar
- skit
att kärlek är
- Något som är värt att kämpa för
att jag gillar att - ha en kväll utan plugg men min fina och mina vänner

att jag alltid kommer att - ställa upp för dom som ställt upp för mig
att jag är förälskad i
- Jesper
att sist jag grät var
- hm.. minns inte
att min mobiltelefon är
- en LG
att när jag vaknar på morgonen
- somnar jag alltid om igen.
att innan jag går och lägger mig
- tänker jag på vad jag ska göra imorgon
att idag har jag
- insett hur mycket jag har att göra i skolan
att jag just nu tänker på
- att jag borde börja plugga
att i kväll ska jag
- plugga och äta
att i morgon ska jag
- skriva ett engelska prov
att jag hoppas
- att veckan går snabbt
att nu ska jag - nog poppa popcorn.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0