Tisdag kväll , redan !?

Hej !
dålig uppdatering, jag vet !

sitter nu här igen, har verkligen sovit ut och det har varit otroligt skönt!
gårkvällen spenderade jag hemma hos bea med massatjejer och det
var jätte trevligt. Vi spelade med andra ord och våghals, när klockan blev
närmare 1 tiden begav jag mig mot jeppe där jag hittade honom däckad
i sängen, gulligt att han försökt vänta uppe på mig iallafall.

Imorse vaknade jag första gången vid 20 över 6, jeppe hade försovit sig
så jag sparkade upp honom och somnade om, men sen kom antte och dom
började dricka kaffe så for dom vid 7 tiden, jag somnade om och sov till
12 tiden. Sen var det snabbt upp klä på mig och springa iväg mot skolan
och ha betyg prat med britt-inger. Ja det var faktiskt bättre än väntat kan
jag ju säga.

Nu ska jag fixa mig, har försökt få med anna ut men hon är så seg och
anton ringde och sa att betty var på big. Men bea ringde och frågade om
jag ska med på stan och kolla julklappar och det behöver jag faktiskt göra
eftersom jag måste hitta till pappa, hanna och jeppe föräldrar osv..

nu måste jag skynda mig !




Kommentarer
Postat av: hannaoao

serriiiio när jag kommer till happis på lovet så måste vi ses mer, haha försökte övertala kenny att hälsa på i eran lägenhet men han var så lat så han orkade inte göra något. MEN snart du:D

då kan ju till och med jag köra skoter l a g l i g t :D

2010-12-21 @ 21:42:41
URL: http://hhannal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0