be mine.

sitter och lyssnar musik tyst för mig själv och lodar runt på facebook
kvällen blev bra till slut. sara betty dennis och olle kom och plockade upp
mig och vi for till ica och köpte godis. for hem till sara och kollade tv sen
blev klockan halv 7 och vi for till station.där spelade jag pingis och förlorade
20 kr på texas. inte bra att vara kaxig säger jag bara haha. sen tog jag mig hem

iallafall så på dan for vi och åkte i stranden eller jag åkte 2 ggr sen kollade jag resten.
men det var inte länge vi var där men iallafall.
imorgon söndag, vad händer vad händer lika bra att börja planera.

btw; statistiken höjs här och trevligt att veta vilka som läser. tell me
nå puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0