godnatt från c000ling

mitt 1000 inlägg. tungt pro grattis till mig grattis grattis.
sitter vaken ännu och känner ingen press på att sova.
skönt att kunna göra så på en tisdag. ibland älskar jag bara
när lärarna har kurs. eller va fan säger jag ? ibland jag älskar alltid
när lärarna är på kurs. kollat igenom bilder på datan och ordnat in dom
i mappar sådär jätte fint. om jag får säga det själv. sorligt det där att
min kamera är sönder tycker jag. fifan vill ha en ny. måste nog visa mor
hur dispalen ser ut så förstår hon säkert. hon är så förståndig fast hon är en ko.
som min vise far brukar säga. som när jag frågade om vi hade nått gått...
"haha nej det enda vi har gått är ut med hunden" - skit kul verkligen!

nå han är inte så smart för han orkar inte ta ledigt imorgon för att fara till gällivare
och kolla på en skoter. det förklarar det tidigare inlägget om ni nu förstår det bättre
nog för det inte hunnit vara frammé så länge och bara varit 10 st här sedan det blev ny dag
så blir nog inte många förvirrade. men ja. haha vill bara skriva massa saker här lätta på
hjärtat men sen kommer man ju fram till att det går inte för ja, man vet aldrig vem som
klikar in sig här. men det jag kan säga är.

låt folk göra sina misstag- man lär sig av dom
dömm inte människor från det du hört- lär känna dom
så ni som inte känner mig men snackar om alla misstag jag gjort. - släng er i väggen!





man ser inte så bra på bilderna. men fifan jag vet inte jag älskar fräknar och
åh ! saknar sommaren faktist eller värmen. saknar fräknar. inte sådär överdrivet
men så där lite sommrigt sådär bara sådär lite. ja som ni förstår suger jag på att förklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0