hate this part.

tagit mig till skolan och gått på alla lektioner och nu har jag bara
en liten ynka samhälls lektion kvar, den lektionen står imellan mig
och en kopp kaffe. ja som ni kanske insett är det station efter skolan
insett att jag har ett väldigt enformigt liv. nått behöver hända och det
är fort. nått kul ska hända nu, orkar inte med mer drama i mitt liv.

på tal om drama så i just hate drarma queens.
iallafall så jobbar jag ikväll och vill att alla coolingar ska paldra sig till station
och äta semla med mig. provet vi hade igår fick jag ig på igen. vad är det
med mig och franska revolutionen som inte går ihop. är så less på revolutioner
så att det inte finns, så jag tog tag i min uppsats på finska kriget i stället.

men nått bra är att jag hade 2p ifrån vg på mitt företagsekonomi prov som jag gjorde
i förrgår. så om det är nått man är intresserad av så gå det ju bra men ananrs usch nej

nej nu ska jag avrunda och snoka facebook och ha gossip talk med sarppan som sitter
mitt emot mig och läser bloggar tror jag. todelo


live från fiket !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0