it´s just me

"jag vet att jag är bra på att skriva
jag vet att jag kan skriva
jag ska skriva bra"

olof sitter och klurarpå hennes miljö beskrivning (som jag skrev klart igår)
sara matar sina fiskar på facebook (mina fiskar är så gott som döda)
och jag.. jag försöker underhålla er med ett inlägg från skolan men lyckas
nog inte så speciellt bra eftersom ordet skola kom med i det här inlägget.
är enormt skoltrött och vill hem härifrån ett + i kanten är att jag inte ska på
idrotten i dag för mina kläder valde att stanna hemma för dom trodde det var
måndag så jag pyser iväg mot station redan vid 2. tror jag..

sen senare ska jag ut på min preminärskoter tur. det är nice, helt klart 5/5 toasters
en annan bra sak med den här dagen är att det är den 9/2 och den 9/3 åker vi mot
thailand. japp då står väskorna packade och vi sitter i bilen på väg mot thailand!
en månad kvar på det här stället, det klarar jag nog rätt bra tror jag. vi får se

men nu är det dags att avrunda för att snoka vidare på facebook och sen springa på
engelska lektionen där min lärare och jag har lite tvister men jag klarar mig.
lunch; fiberplättar? varför ska man göra alt så besvärligt ?


försöker göra allt för att roa mig och klassen i skolan en sån där tråkig dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0