long time ago.

kommer jag blogga ihjäl mig ?
-trycka modemet i käften och dö !

sitter i fiket med sara dm och olof och datanördar oss, dm gästbloggar
på saravirtanen.blogg.se så det blir spännande att läsa sen. haha!
väntar på att historia lektionen ska börja och har bara 24 minuter kvar
av mitt batteri, nej nu 25. har snålat som fan idag, men aja skit samma

hatar onsdagar, alltså i skolan. usch dom känns så jävla sega ! men ska stanna
hela dagen idag, ska inte bli en vana att bli "sjuk" klockan 1 och gå härifrån.
nej nu ska jag nöta facebook och skaffa mig ett liv !


3veckor och 6 dagar kvar, sen drar vi till ett ännu varmare ställe !
är det inte nice ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0