love is my drug

orkar jag simma idag, jo jag ska nog dra några längder.
men sen när jag inte vill nå mer är min plan att leka lite haha
sitter här och målar nagalarna och lyssnar musik, inspekterar
min hög med kläder jag lagt ihop till thailand. behöver köpa baslinnen
3 veckor. fattar ni för exakt tre veckor sedan så var jag på tk och åt
med betty anton och fredde. det kändes fan inte som 3 veckor nu
när jag märkte det, gud vad tiden går snabbt. ja men om treveckor
sitter vi på planet som vi kommer sitta på i 11 timmar men tror det är
rätt lungt för dom har ganska bra saker på planet. massa filmer och spel osv...



tungt king :)

nej nu ska jag göra nått annat .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0