my hero

min mage kurrar men ligger så skönt i sängen nu så det får vänta till frukosten !
och kvällen blev bra, men gud vad snabbt det gick. bara helt plötsligt var den 10
och jag åkte hem. men iallafall först kom olof, hon mötte ricke dom kom jag fick skotern
sen for vi och mötte sara, ante, fredde och matti vid riekola för att fara nånstans, men vette
fan vart. vi hamnade på hanko och sen körde vi hem igen, men gud vad jag var lycklig
jag har en skoter. tänk helt mig, ska sluta tjata men har inte gjort nått annat änn
tjatat på min mor och far sen jag var 11-12 att
jag ville ha en och nu när den står där på gården
känns det helt sjukt. min min min min min, så nu har jag fått säga det klart.
kom hem fixade mig och jag och olof traskade vidare mot station där kvällen
bestod utav kortspel och mycket prat, trevligt. har lagt lösnaglar nu och målat dom
om ni vill veta, vad mer.. har egentligen sovmorgon imorgon men ska till skolan
tidigare och plugga med olof till omprovet vi har imorgon, och företags ekonomi provet
skolan-släng dig i väggen !

nej nu ska jag göra nått vettigt av mitt liv


det här är min vakt hund, så mucka inte med mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0