time

drog sleepmode på engelska lektionen med sara eller sara drog
mest, jag körde halvt. sverige sverige sverige vårat underbara land
vann över finnarna med 3-0. nå är man stolt nå är man fan stolt !
men måndag morgon och hoppas veckan går snabbt. men det kommer
den nog inte göra för har fått reda på att jag har flera prov. imorgon
har jag ett engelska omprov har jag fått reda på idag. fyfan ta mig i röven

22 februari, när jag hörde att det var det kände jag igen den här dagen från när
jag var liten. men det är ju för frida och josse fyller år. när man var liten var det
två tårtor på en dag. och det var ungefär exakt 10 år sedan jag spydde i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0